dinsdag 23 september 2014

Bloedprikken Lab Hematologie - VUmc

Vandaag dinsdag 23 september 2014 's ochtends weer even snel naar de polikliniek Hematologie van het VUmc geweest om (kruis)bloed te laten prikken voor morgen (bloedtransfusie). Ik dacht het even snel te doen, maar nee hoor, het werd een drama wat totaal 'n uur ging duren.
In totaal ben ik vandaag 6 keer geprikt door 4 mensen, bij de laatste poging kwamen er drie mensen aan te pas, eentje moest mijn arm in de juiste stand vasthouden, en een ander ging met een vlindernaaldje in een bloedvat 'roeren' en de derde persoon moest de buisjes bloed verwisselen. Jeetje, wat een marteling was het weer. Ik heb geen goede aderen meer over om geprikt te worden. De laatste tijd ben ik weer heel veel geprikt. Ik heb nog een mooi plekje bewaard voor het infuus voor de bloedtransfusie voor morgen, daarna is het echt afgelopen met prikken, alle aderen zijn nu naar de malle moer geholpen. Dat wordt nog een heel probleem als ik binnenkort wordt opgenomen voor de chemokuur.

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten